Godt samarbejde om Dinner Dating i Vor Frue Sogn

Dinner Dating, Folkekirkens Familiestøtte

Godt samarbejde om Dinner Dating i Vor Frue Sogn

Dinner Dating for par er blot et af mange samarbejder, vi laver sammen med de sogne, der er medejere af Folkekirkens Familiestøtte. Vi samarbejder naturligvis med sognene om de tiltag for familier, som sognene tager initiativ til.

Så da Vor Frue Kirke i Aalborg spurgte, om vi havde lyst til at blive en del af deres arrangement for par, sagde vi naturligvis ja. Arrangementet fandt sted fredag d. 4.10.19, hvor 27 par spiste tapas, hørte livemusik og fik input til fra Folkekirkens Familiestøttes psykolog Tina Mogensen til, hvordan de kan styrke deres parforhold.

TV2 Nord deltog på aftenen, og du kan se indslaget her, hvor et par fortæller, hvad de fik ud af det, og vores psykolog Tina Mogensen fortæller, hvorfor det er en god ide at tage til Dinner Dating i kirken.

TV2 Nord til Dinner Dating i Vor Frue Kirke

Artikel: Tag dit parforhold på Valentines date i Vor Frue

Vi samarbejder både med sogne, kommuner og andre organisationer i de områder vi dækker. Sa har du en god ide, så tag fat i din lokale koordinator.